pondělí 21. ledna 2013

Film News - Divergence a Rudá jako Rubín

Rozhodla jsem se vám podstrčit novinky o filmových zpracováních knih Divergence a Rudá jako Rubín.

K Rudé jako Rubín se objevily plakáty s hlavními postavami. Nevím jak vy, ale já jsem s výběrem spokojená. Kdo neví o čem mluvím - SEM.

    


A také se objevily nové informace o filmovém zpracování Divergence. Kdo neví o čem mluvím - SEM.

1. Max ještě NENÍ vybrán
2. Christina taky NE. Pouze kolují zvěsti, že se ale již dvě herečk zůčastnily castingu.
3. Kdo bude hrát Čtyřku se dozvíme zítra. Nezbývá nám se jen modlit, aby vybrali někoho dobrého.
4. Luke Kleintank se zůčastnil castingu do role Caleba. Možná, že ho nakonec ani hrát nebude, ale je je tu i slušná pravděpodobnost, že bude.
5. Shailene Woodley se vyjádřila ke své roli Tris. "Po přečtení knihy se něco ve mě pohnulo. Kniha věrně zobrazuje věci, které se dnes dějí a hlavně věci, které mě zajímají a o kterých chci, aby se veřejnost dozvěděla. Myslím, že je to opravdu skvělá příležitost. "

Jenom bych ještě na konec těch "Divergentních novinek" chtěla podotknout, že stále ještě neznáme žádné bližší datum vydaní třetí knihy - jak v Americe tak u nás.

A na konec článku jsem si teď ještě vzpoměla na takovou "novinku." Ke knize Nádherné Bytosti (Beautiful Creatures), jejíž film má u nás premiéru 14. 2. 2013, se bude pravděpodobně dělat nové vydání knihy s novou obálkou - na níž teď bude filmový plakát. Už je sice nějakou dobu co jsem to zjistila, ale stejně pořád nevím jestli mám radost nebo mě to štve. NOVÁ OBÁLKA ZDE.

2 komentáře:

  1. Už aby tu bola Divergencia 8D
    Dúfam, že rolu získa Alex Pettyfer 8P
    a snáď ten film nedokafrú 8(

    OdpovědětVymazat
  2. Na divergence se těším! :D

    OdpovědětVymazat