úterý 5. února 2013

Film News - Vampýrská akademie

Slavte se mnou, protože Preger se konečně pohnul. Již známe jména tří představitelů hlavních postav Vampýrské akademie - Rose, Lissy a Dimitrije. A má se to následovně.

Zoey Deutch as Rosemarie Hathaway


No jasné, že mi tam nejvíce seděla Odette Yustman, ale to nemohlo nikdy vyjít. Vždyť by jí po konci všech šesti filmů bylo 36 :D
Tahle herečka je alespoň pro mě neokoukaná tvář což je fajn. A myslím si, že se na Rose opravdu hodí. 

Lucy Fry as Lissa Dragomir


Tady už jsem tak nadšená nebyla. Na této fotce vypadá jako Lissa, ale když mi jako první vyjede TOTO tak se zděsím. Herečka tam totiž vypadá jako by zrovna vylezla z detoxu.
Ale jinak je Lucy fajn. Taktéž neokoukaná.

Danilla Kozlovsky as Dimitri Belikov


A tento herec bude hrát Dimitrije. Nemá sice dlouhé vlasy, ale co není může být. A já si stejně myslím že mu to takhle sluší víc.
A navíc na té fotce vypadá jakoby vážně vylezl z nějaké bitvy.
A je to Rus!


Nevím jak u vás, ale u mě naprostá spokojenost.

A ještě vsuvka - první díl se bude jmenovat Vampire Academy: Blood Sisters. Pořád neví co si o názvu mám myslet - asi tam prostě museli dát nějaký podnázev jak to má zbylých 5 dílů. Holt si budu muset zvyknout.
.


2 komentáře:

  1. Ja som s obsadením spokojná, neznámi herci najviac sedia mojim predstavám 8)
    Ten Rus je sexiiii 8P

    OdpovědětVymazat
  2. sem velice zvedava :))) na zfilmování čekáme už dlouho :))

    OdpovědětVymazat