úterý 19. března 2013

Porovnávání obálek ~ 2

POROVNÁVÁNÍ OBÁLEK
 
Už dlouho tu žádné porovnávání obálek nebylo a tak by bylo podle mě fajn, kdyby se tu zase něco takového objevilo.
Tentokrát s Vampýrskou akademií.

Originál
File:VAb lg.jpg
 
Originální americká obálka, která je docela hezká - líbí se mi, že se drží hesla méně je více. Spousty zemí originál trochu obšlehlo, ale kvalitám originálu se nedostávají.
 
Česká republika
File:B225d1d3c2 65868213 o2.jpg
 
Naše obálka, je jedna z těch co jsou obšlehnuty z originálu. Holka je uplně stejná, jen jí byl dodělán trup a celá obálka je laděná narozdíl od originálu do červena. Na tuhle obálku si musíte prostě zvyknout.
 
Brazílie
File:VApor sm.jpg
 
Vždycky jsme měla ráda černou - ale tohle je černé nějak moc. Nehledě na to, že se Brazilci řídili heslem - méně je více (jako u originálu). Brazilcum to ale moc nevyšlo nehledě na to, že to okno je docela mimo.
 
Bulharsko
File:VA bul.jpg
 
Co si budeme nalhávat - Bulharsku se to maličko nepovedlo. Ten obrázek dole - dobrý, ale dívčina nahoře, jak je v té "modré mlze", vypadá prostě divně, a .. jsem to jen já nebo se hrbí?
 
Holandsko
File:VA nl.jpg
 
Tahle obálka je vážně hrozně hezká - žádné nevtíravé barvy a tak ... Jenom trochu nechápu ty motýlky. ...
 
Řecko
File:VA gre.jpg
 
Řecká obálka je zase lehce inspirovaná originálem - ale vypadá to hezky!Jenom bych na tu obálku vůbec nedávala tu modelku - ne že by byla ošklivá, ale trochu to kazí. Bylo by hezké kdyby tak nebyla žádné obličeje a obálky by jenom byla laděny do nějakých barev. ..
 
Portugalsko
File:VA por.jpg
 
Trochu to na mě působí takovým nedočesaným dojmem. Jakoby někdo prostě vyšel ven a náhodně něco nafotil a pak tom splácal dohromady - vypadá to trochu jako nějaký fanposter. Možná bych vymazala tu budovu a nechala jen ten měsíc ...
 
Slovinsko
File:VA-slo sm.jpg
 
Zdá se mi to nebo je to vážně tak strašně podobné Škole noci? Myslím originálu, nějaký třetí díl asi ..
Obálka sama není až tak špatná jenom hodně obšlehlá jelikož mám pocit, že jsem ji neviděla jen u školy noci ..
 
Turecko
File:VAtur sm.jpg
 
Nechci být zlá, ale toto je děs. Žádný z modelů na coveru není hezký - chlapec vypadá jako by nestíhal na toaletu a dívčina vypadá jakoby dostala facku z každé strany.
 
To by bylo asi všechno - obálek bylo sice víc, ale všechno tu být nemůže. Zase příště.
 
Vítězí Holandská. :D
 
 
 

4 komentáře:

  1. Holandská je nádherná, asi najkrajšie čo som videla! 8_) To sú podľa mňa vrany a nie motýle 8)
    Za povšimnutie stojí aj slovenská obálka - prebratá z edície - je prekrásna 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky nejvíc líbí ta z Holanska!! ta je opravdu krásná :))
    nejmíň se mi líbí asi Brazílie.. ta je.. prostě divná :D

    OdpovědětVymazat
  3. me se nejvice libi original a ceska :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí taky nejvíc Holandská obálka a nejmíň Turecká :)

    OdpovědětVymazat