úterý 20. listopadu 2012

Film News

Poslední dobou jako by se roztrhl pytel s trailery na nadchazející filmové adaptace knih.

Jako první tu máme trailer na The Mortal Instruments: City of Bones
Ano. Nástroje smrti jsou moje milovaná série. Strašně mě naštvalo když jsem zjistila, že nebudou vydávat další díly u nás v ČR (zatím jsou tři.) ale třeba se to do budoucna zlepší.
Nicméně zpočátku jsem měla k obsazení jisté .. ehm, výhrady. Byla jsem naprosto nespokojená s volbou na Jace.
Ale když jsem viděla trailer, řekla jsem si, že se na tu roli hodí. Hodně.


Co říkáte?

Další tu máme Hostitele. Četla jsem o prázdninách knížku a líbila se mi. Co se týče obsazení nemám téměř co vytknout.



Další je trailer na nádherné bytosti. Knížka není nějaký skvost, ale zatím jí mám jen rozečtenou. Nicméně trailer vypadá dobře.



Rudá jako rubín. Nevíc co říct, asi jen že se moc těším.


To je myslím pro tuto chvíli vše. Co vy říkáte na tyto knihy a jejich filmová zpracování? 

1 komentář:

  1. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale trailery vypadají slibně :)))

    OdpovědětVymazat