středa 14. listopadu 2012

My name is Áreia Rose.

Ahoj.
Rozhodla jsem se založit tento blog kvůli jedné své vášni. Již od malička jsem fascinována knihami. Tenhle blog byl založen, abych zde zveřejňovala knihy, které jsem přečetla, které chci číst. Vlastně všeho co se týče mých knih.
Ve své knihovničce nemám zatím moc knížek, asi jen něco kolem dvaceti, protože jsem si dlouho půjčovala jen knížky z knihovny. Teď mě to možná trochu mrzí, ale mé finanční zdroje nejsou neomezené.
Nevím jestli budu natáčet videa, ale pravděpodobně ano. I když se vám možná nebude líbit koho nebo co tam uvidíte, tak budu.
Časem zde možná budu zveřejňovat nějakou svou literární tvorbu, nebo alespoň útržky. Mým snem je totiž vydat knihu.

Budu ráda za každou návštěvu a za každý komentář. 
Áreia Rose.

1 komentář:

  1. Přeju hodně uspechů a jentak dál:) Svůj blog mám už 7let a stále do něj píšu recenze na knihy a nevzdala bych se ho.At i ty to máš stejně :)

    OdpovědětVymazat