pondělí 2. září 2013

Zamávejme létu

 Ledová tříšť.
Léto skončilo.
Nejen, že už jsem musela navléknout svetr a slunce nevykoukne zpod mraků ani za zlaté prase. Ale jak si již všichni stačili všimnout začala škola.
A to je asi nejhorší. Právě přišel další školní rok plný stresujících událostí, a ještě stresujících učitelů.
Ještě štěstí, že vycházejí takové krásné a skvělé knihy.
Předevčírem, jsem zakončila prázdniná pokračováním Roztříštěné - "Jsem zlomená".
A jestli pořád váháte jestli si tuto sérii přečíst, tak hned teď přestaňtě váhat a utíkejte do knihkupectví a nebo do knihovny. A přestože skoro vůbec nepíšu recenze, tak tentokrát se překonám a něco sesmolím.

Můj odškrtávač do Vánočních prázdnin.

2 komentáře:

  1. už škrtáš do Vianoc? 8D praktické a nápomocné 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád tak trochu váhám jestli si Roztříštěnou přečíst nebo ne :)

    OdpovědětVymazat